Welkom!
31 oktober 2007
Welkom op mijn reislog bij Reislogger! Ik ga deze site gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reizen. Kom dus snel een keertje terug en bekijk mijn laatste reisverhalen, foto's, kaart en profiel. Als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer ik een nieuw bericht schrijf in mijn blog, dan kun je je aanmelden voor email notificaties, of de RSS feed gebruiken. 8)

Eindelijk is het dan zover, je gaat dan toch de wereld rond. Ik wens je heel veel plezier en geluk, geniet met volle teugen van je reis en ik blijf je vogen op je blog.
Groetjes en drie dikke XXX,
Jan
hihi... tis bijna zo ver he!!! succes met de laatste voorbereidingen!!
kus steffie
Hopelijk werkt op deze website wel alles.
Een hele fijne reis en kom gezond weer terug.
We zullen je blijven volgen.
Groetjes en kusjes van:
tante Ans en oom René.
nu ben je echt weg! Ik vond het wel moeilijk om afscheid van je te nemen hoor! wij allemaal trouwens!
Hoe was je eerste (en tweede) vlucht? saai op het vliegveld van londen? en hoeist in bangkok? kon je snel een hostel vinden?
Ik kijk echt uit naar je verhalen/foto's
vergeet je niet op de vriendjeshyves te kijken?
dikke kus steffie