Bangkok
8 november 2007 - Bangkok, Thailand
Hallo allemaal,
Hier weer een berichtje uit Bangkok. Het gaat alemaal goed hier en ik heb een paar foto's erop gezet, maar aangezien het ca 3 minuten duurt voordat er 1 foto op staat ben ik er maar halverwege mee gestopt. En ik wil jullie natuurlijk niet vervelen met duizenden tempel foto's die uiteindelijk toch allemaal op elkaar lijken. Omdat al mijn internet tijd alweer bijna op is, omdat ik zo'n lief vriendje heb, die midden in de nacht op msn zit om te kijken of ik er misschien ben, wordt dit weer een kort berichtje. Omdat Bangkok nogal erg druk is, heb ik besloten om vandaag door te reizen naar Ayuthaya, wat een stukje naar het noorden ligt vanaf hier. Ik zal jullie daar snel weer iets laten horen. Hele dikke kus allemaal xxx
Nog even een kleine toevoeging, heb net een simkaart gekocht. Ik denk dat mijn nummer 0890811421 is en de landcode voor tailand is 0066. Denk dat hier dan dus ook de eerste 0 van mijn nummer wegvalt als je landcode ervoor draait. Heb geen idee of hij het al doet, want zit een heel boekje bij met stappen die je moet doen om te activeren ofzo, maar is natuurlijk allemaal in het tais. En ikke nie snappe tais. Dus wie zich geroepen voelt om even te checken kan me proberen te smsen, en laat dan ook ff een berichtje achter als ik niets terugstuur, dan weet ik ook als hij het niet doen. Ben trouwens inmiddels veilig aangekomen in Ayutthaya, ga nu maar eens op verkenning uit. Tot snel xxx

luv u, x
Jammer dat we je net hebben gemist op msn! We waren aant wandelen met Nero...spreek je snel...luv u xxx
Beloofd veel voor de rest van de reis! .... Enne jij hebt echt een lief vriendje zeg !! Luv ya X Simone
Fijn dat je het zo leuk hebt!! hoop snel weer wat te horen!
dikke kus steffie
Gave foto's!!!
xxx